بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تـــولــدتـــ مبــارکــ

 

 
 
عــشــقـــــ مــــــــنـــــ
 
تــولـــد تــو بـهـتـریـنــ روز دنیــــاستــ
 

                 تـــولــدتـــ مبــارکــ عـشــقــ منــ



نظرات شما عزیزان:

SALEH
ساعت18:48---5 آبان 1391
اگه گذشته بهت زنگ زد جوابشو نده


چون حرف تازه ای نداره


قابل توجه بعضیاااا!!!!!!


SALEH
ساعت18:47---5 آبان 1391
اگه گذشته بهت زنگ زد جوابشو نده
چون حرف تازه ای نداره
قابل توجه بعضیاااا!!!!!!


amin
ساعت22:20---14 شهريور 1391
کـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــا ش...



کاش دفتر خاطراتم

چراغ جادو بود

تا هر وقت از سرِ دلتنگي

به رويش دست ميکشيدم

تو از درونش

با آرزوی من بيرون می آمدی


ممنون میشم به منم سری بزنی و نظر تو بدی
اگر خواستی منو بلینک منتظرم
مرسی


mahdi
ساعت20:29---12 شهريور 1391
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ،
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


mahdi
ساعت1:38---11 شهريور 1391
زندگي پژمردن يک برگ نيست ...

بوسه اي در کوچه هاي مرگ نيست ...

زندگي يعني ترحم داشتن با شقايقها تفاهم داشتن...


میگن دلت گرفته
ساعت22:01---8 شهريور 1391
انتهای دریا را برکه ها نمی فهمند ، ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانی ات را .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |